Sunday, June 14, 2009

Surat Untukku..Kembali Bersatu..

Pertemuaan saya dengan sahabat-sahabat di Hari Satu Hati..hasilnya sepucuk surat yang mengandungi kata-kata ini terbang mencariku..

Assalamualaikum wbt...
Sahabat..
You are so special..
Sesungguhnya ana sangat gembira mempunyai sahabat seperti anti..
Moga anti terus thabat dalam "PERJUANGAN" dan terus menjadi permata kepada "PERJUANGAN"...sama-sama kita mewakafkan diri untuk "PERJUANGAN" yang punya jalan panjang ini...Qul Haazehee Sabiilii...Terima kasih buat sahabat-sahabat yang sentiasa dihatiku..

Rentetan Hari Satu Hati...Kami bersatu kembali
Rehlah Ukhwah pertama yang saya hadiri begitu bermakna..aktiviti-aktiviti yang melekat dihati..
Itulah nilai sebuah Ukhwah yang tak dapat dicari dijalanan..tapi
diperolehi dari hikmah "PERJUANGAN"

i want to know my frenz better..every single second i will put my frenz in my true heart..every single beat of my heart i will remember our "PERJUANGAN".
Hari Rehlah Ukhwah ini takkan hanya menjadi kenangan pada hari ini tapi akan menjadi kenangan terindah untuk selamanya selagi matlamat kita sama,"PERJUANGAN" kita serupa..

Pautan tangan-tangan ke bahuku semasa majlis kemuncak..bersama mengalunkan nasyid "Kembali Bersatu"..mengundang rasa rindu untuk bertemu dan bersama lagi..

3 comments:

  1. Alia..
    saya pun nak menulis la..
    Manis segalanya..

    ReplyDelete
  2. perjuangan kita kadang kala penuh dengan onak dan duri.namun disitu terdapat kenikmatan yang manis..semoga perjuangan kita diberkati Allah samapai akhir hayatnya..amin

    ReplyDelete